Nu glittrar vi!

Nu har det gått två veckor sen sist, vilket betyder att vi nu är två veckor närmare premiären. Dagen då ridån kommer att dras och scenen kommer att bestå av förväntansfulla och nervösa sångare och dansare.

Under helgen som nu passerat så har vi hunnit med två träningar. På lördagen befann vi oss inne i Östersund. Där vi gick igenom alla nummer som vi ännu inte hunnit träna så mycket.
Den 12/9 kom den stora träningen i Vigge. Vilket som vanligt var en rolig dag med många skratt. För skratt är något som inte går att komma ifrån i detta sköna gäng!
Nej då, jag skoja bara, klart vi har kul på våra träningar, men så klart så kan man inte skratta hela tiden. Om vi ska kunna genomföra detta på det absolut bästa sätt så måste man ta saker och ting på allvar också. Genom att peppa varandra, ge varandra positiv och negativ kritik för att både behålla det som var bra och kanske ända på det mindre bra. För då kan vi bli bäst!

(Det kommer även att komma ett litet smakprov senare idag, så missa INTE det!! ;D)

Jag är otroligt nöjd över vad vi dansare har bidragit med och ser fram emot varje nummer vi är med i, alla danser är roliga på sitt sätt. Vi är tre tjejer som har jätteskoj tillsammans och bjuder på oss själva både bakom och på scenen.
Jag menar..... eh... man måste ju fånga ögonblicken ;)
Jag tycker om mina dansflickor <3
Man känner ju själv vad man vill lägga tiden på under träningarna och här har vi ett exempel.
Anette kände att det var tid för att träna in looken, både i profil och framifrån.
Som ni kan se så är även denna träning en gnutta speciell. Men på ett underbart sätt. Det är bara vi i GLITTER som kan framkalla denna stämning och denna glädje.
Nästa gång vi ses har det gått två veckor igen, så nu är det bara att återgå till det vanliga så ses vi snart igen.



/Dansare Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0