Stort Tack Kära Publik!

Ja då har första helgen gått av stapeln och alla vi i Glitters ensemble vill Tacka så mycket för den stora publik som kommit till våra två första föreställningar. Vi känner en enorm glädje över den respons och många fina ord som vi fått ta del av efter våra framträdanden.

Torsdagen inleddes med ett genrep inför publik då en grupp ungdomar med ledare från Östersunds bugg & rock`n roll klubb hade bjudits in. Det var en lyckoträff för de gav oss som stod på scenen mycket bra respons. Tack för det!

Så kom fredagen då vi stod inför Premiär och nerverna låg nog hos många av oss utanför kroppen, men vi lyckades genomföra en bra föreställning:) och adrenalinet pumpade i kroppen! Lördagen innehöll lite småkrångel här och där men inte av så stora mått så det störde publiken, har vi i alla fall fått höra efteråt, Tack och lov! Här nedan kan ni se några av de bilder som tagits under showerna.

Idag söndag så är i alla fall jag, Anette, halvt medvetslös och jag tror jag kan prata för flera av oss. Det blir som en total utmattning och luften går ur när man vet att nu så är det vila som gäller. Det behövs både för kroppen, själen och rösten. MEN ändå så lääääängtar jag tills fredagen när jag och mina kompisar får stå där igen. Den kick och energi som det ger är helt otroligt skön och går då inte att mäta med något annat. Att sen få det stöd som publiken ger gör att känslan blir väldigt stark inombords, underbar helt enkelt!

Vi hoppas nu att vi får möta en stor publik på våra återstående föreställningar och hälsar er Hjärtligt Välkomna! och till er som vi vet kommer att besöka oss ytterligare en gång säger vi, på återseende:) VI LOVAR ATT GE JÄRNET!

Varma hälsningar Glittergänget

Vid pennan/ Anette Mårtén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0