9 dagar

Kan ni förstå!!!? 9 dagar kvar!!! Jag kan säga att jag är nervös och jag vet att de andra två dansarna också är det. Cazandra är inte bara nervös, utan NERVÖS och jag börjar hålla med. Det är inte många träningar kvar så nu börjar jag verkligen känna pressen! På torsdag är det näst sista träningen och på söndag den sista!! :S Wiiie!!! :D Så dessa två dagar kommer bli som en tjuvtitt för oss, vi kommer se alls kläder och kommer få lyssna på de rätta ljudet och dansa till det rätta ljuset :) Spännande! Det kommer bli SÅ KUL :D

Strumpbyxor, lösögonfransar, klackskor, hårspray, läppglans, rätt bh:ar, glitter, nagellack, ögonskugga, klänning efter klänning. Listan går att göra oändlig. Hihi!! Jag längtar tills logen ser ut som en smink och klädbutik och luktar nervositet, svett och SHOW ;)



Missa inte GLITTER :D

/ Dansaren Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0